کامت غیر اخلاقی از یه عوضی
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:, | 22:47 | نويسنده : ♠اتاناز♠

سلام دوستای گلم خوبید

 

بعضی از دوستان اومدن گفتن از طرف اسم

 

و ادرس من کامت بی ادبی دریافت کردن

 

 

دوستان گلم میخوام بگم که من نبودم و از همتون معذرت میخوام

 

من اهل این کارا نیستم و نامزدم دارم

 

یک ادم عوضی به نام بهرام کریمی عوضیبا این

 

ادرس:http://leyle-majnon.loxblog.com/pages/0

 

میاد از طرف من کامنتای غیر اخلاقی میده

 

از همینجا میخوام بهش بگم

  

 

 فقط یه بار دیه بری از طرف من کامت غیر اخلاقی بدی

 

 

میرم و از طرف تو کامنتای خیلیییییییییی بدی

 

میدم افتاد جوجو زشت ههههههههههههه

 

دوستان بازم از طرف این عوضی ازتون معذرت میخوام فعلا بوس ای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: